Rodičia sú presvedčení, že reklama na verejných priestranstvách by mala mať svoje hranice. Pohoršenie v nich vzbudili predovšetkým billboardy erotického salónu, ktorý svoje služby propaguje napríklad pri kruhovom objazde v smere na Holíč.
,,Záleží nám na morálnom a duševnom dobre našich maloletých detí. Billboardy sú médiá, ktoré sa nedajú prepnúť alebo vypnúť, nezobrazujú sa až po 22. hodine. Ako matky a otcovia sa nechceme prizerať, ako spoločnosť na každom kroku vnucuje deťom a mladistvým sex a nahotu.
Cieľom billboardov erotického salónu je upútať pozornosť verejnosti a v konečnom dôsledku zvýšiť svoj zisk. Cieľom nás, občanov mesta, a vás, našich zástupcov, by mala byť ochrana mravných hodnôt mladšej generácie a dbanie na ich primeraný zdravý vývoj,“ píše sa v liste, adresovanom vedeniu senickej samosprávy. Mladé senické rodiny si uvedomujú, že reklamné plochy sú majetkom súkromných firiem, zodpovedné orgány mesta preto žiadajú, aby stanovili pravidlá pri umiestňovaní reklám na území mesta, a v prípade nevhodných reklám žiadali o ich odstránenie.
Miroslava Kovaríková, partnerský týždenník Záhorák
[callout]Záhorák – elektronická verzia ročné predplatné
Zákazník zakúpením elektronickej verzie týždenníka Záhorák, získava možnosť si sťahovať elektronickú verziu týždenníka v pdf formáte na jeden rok. Cena ročného predplatného elektronickej verzie je 15 € s DPH.