Primátor Malaciek Juraj Říha bojuje dlhodobo proti vizuálnemu smogu v meste. Tentoraz našiel originálny a učinný spôsob. Pred billboardy vysadili stromové aleje.
„Billboardová spoločnosť nereaguje na naše výzvy, hrá sa na mŕtveho chrobáka. A teda v poriadku, nech je nová stromová alej čo najskôr košatá a príjemne zelená.“ napísal na Facebooku primátor Malaciek Juraj Říha.
Malačanom sa nápad páči, a v komentároch stoja za primátorom. V Malackách nebol za posledných päť rokov postavený nový billboard. „Stojí to síce veľa námahy, čo sa obyvatelia ani nedozvedia, ale sme už v poslednej tretine riešenia reklamných stavieb.“ informoval primátor.
Billboardové spoločnosti sa svojou neférovosťou samy privádzajú do problémov. „Spoločnosť ISPA sa nás už v minulosti snažila špekulantským spôsobom oklamať, a tak sme jej až hrubou silou museli oplotiť billboard pred Lidlom. Inak nerešpektovali absolútne nič. Jej najnovší počin je zase zo súdka pokusov urobiť z nás bláznov.“ informoval primátor 22. marca.
„Akonáhle sme ich vyzvali k predloženiu dokladov a nájomnej zmluvy, div sa svetu, billboard ticho poza bučky spílili a presunuli za plot. A opäť bez povolení.
Tlieskam im, pretože oni si fakt musia myslieť, že tu žerieme slamu. Zvolali sme štátny stavebný dohľad a trváme na vyprataní.“ dodáva Juraj Říha.