Mesto Holíč sprístupnilo občanom možnosť posielať svoje požiadavky a dotazy pre zástupcov mesta a mestských zamestnancov cez aplikáciu odkazprestarostu.sk.

close-up hand use phone in office place

Viacerí poslanci mestského zastupiteľstva (MsZ) už dlhšiu dobu poukazovali na to, že mestu chýba komunikačný kanál, cez ktorý by mohli občania pružnejšie komunikovať s mestom a jeho zamestnancami.

„Už v januári som predniesol návrh na zriadenie aplikácie. Dostal som ústny prísľub, že sa komunikácia zlepší. Ani po ôsmich mesiacoch sa to nezlepšilo, preto sme sa rozhodli zriadiť na zastupiteľstve dočasnú komisiu, ktorá vyberie najlepšie riešenie pre komunikačný kanál,“ uviedol pre TASR poslanec Štefan Duffek.

Ako ďalej uviedol, po zriadení komisie sa ľady pohli a mesto sa rozhodlo využiť služby aplikácie odkazprestarostu.sk. „Mám pocit, že ak by sme komisiu nezriadili, stále by sme funkčnú aplikáciu na komunikáciu občan – mesto nemali,“ doplnil Duffek.

Informačných tokov je v súčasnosti veľmi veľa. Máme webovú stránku, stránku na sociálnej sieti, k dispozícii sú občanom aj samostatní referenti na mestskom úrade. Vzájomná komunikácia bola aj predtým zabezpečená. V súčasnosti je nová aplikácia zadarmo, ak by sa táto situácia zmenila a začalo by to byť spoplatnené, uvažovali by sme, či ju budeme využívať aj naďalej. Určite budeme vyžadovať aj na tomto nosiči, aby diskusia prebiehala slušne a korektne,“ informoval TASR primátor mesta Zdenko Čambal.


.