Bratislavská vodárenská spoločnosť (BVS) od pondelka (3. 5.) opätovne obnoví všetky svoje činnosti v plnom rozsahu. Zároveň sa opäť otvoria aj všetky jej kontaktné centrá, kde môžu zákazníci vodární osobne riešiť agendu spojenú s dodávkou vody alebo odkanalizovaním územia. TASR o tom informoval hovorca BVS Peter Podstupka.
BVS prijala pre pandémiu nového koronavírusu prísne preventívne opatrenia, aby ochránila svojich zamestnancov a ľudia v regióne sa mohli spoľahnúť na dodávku pitnej vody aj prevádzku kanalizačnej sústavy. „Zlepšená epidemiologická situácia v posledných dňoch nám umožňuje vrátiť sa k takmer normálnemu životu a naplno obnoviť všetky služby, ktoré našim zákazníkom poskytujeme,“ oznámil generálny riaditeľ BVS Peter Olajoš.
Od pondelka budú otvorené všetky kontaktné centrá v plnom rozsahu vrátane oddelenia vyjadrovacích činností, ktoré zákazníci BVS využívajú na zákresy a technické konzultácie k pripojeniu na siete. Výnimku budú tvoriť iba vyjadrovacie činnosti na kontaktných centrách v Malackách a Lamači, ktoré túto službu nebudú z technických príčin poskytovať až do odvolania. Aj na týchto kontaktných centrách však klienti môžu vybaviť zvyšnú agendu. Klienti môžu využiť aj zákaznícky portál vodární alebo svoje požiadavky zasielať aj mailom na ovc@bvsas.sk.
Vo všetkých kontaktných centrách BVS budú po otvorení platiť zvýšené bezpečnostné opatrenia. Zákazníci BVS musia mať v kontaktných centrách prekryté ústa aj nos respirátorom FFP2 a vedieť sa preukázať negatívnym testom alebo dokladom o očkovaní podľa okresu a platného COVID automatu.