Trnavské rádio pokračuje v sérii osvetových kampaní. Ide už o piatu kampaň v tomto roku zameranú na dobrú vec.

Tentokrát sa zameriava na najzraniteľnejšiu skupinu – seniorov. Cieľom je vybaviť ich kľúčovou zručnosťou, ktorá ich ochráni pred čoraz sofistikovanejšími telefonickými a internetovými podvodníkmi: pravidlom „Položiť a overiť“.
Nová kampaň vychádza zo skutočných udalostí a jednoduchou, ale silnou ukážkou upozorňuje na jednu z najčastejších manipulatívnych taktík. S príchodom jazykovo zdatnejšej umelej inteligencie, je ťažšie nepodľahnúť pocitu, že ide o skutočný telefonát. Napríklad z vašej banky.
Nepozdáva sa vám telefonát? Položte ho. A overte si fakty
Krátky, úderný spot názorne ilustruje, ako sa podvodníci snažia získať dôležité informácie, ktoré by im umožnili ukradnúť peniaze.
Kampaň budete počuť vo vysielaní Trnavského rádia v piebehu týchto dní.
Partnerom kampane Trnavského rádia je ESET – líder v oblasti digitálnej bezpečnosti a projekt bezpecnenanete.sk.
