Sila spoločnej značky, marketingová podpora aj zariadenie podľa posledných trendov – jubilejná stá predajňa pod značkou „Môj obchod“ privítala zákazníkov v Kostolišti. Generálny riaditeľ METRO Cash & Carry SR Axel Hluchy a starosta obce Hubert Danihel majiteľovi Tiborovi Ftáčnikovi pomohli prestrihnúť pásku na jeho novej, zmodernizovanej samoobsluhe.

moj-obchod-kostoliste-otvorenie2

To dobré máte blízko. Práve pod týmto heslom vznikla sieť predajní Môj obchod, ktorá združuje nezávislých majiteľov obchodov s potravinami a rozličným tovarom po celom Slovensku. Projekt, ktorý na jeseň 2012 odštartovala spoločnosť METRO Cash & Carry SR, poskytuje drobným regionálnym i mestským predajniam balík podpory založený na ucelenej identite a aktívnej obchodnej spolupráci s veľkoobchodom. Drobní predajcovia tak majú šancu zvýšiť svoju konkurencieschopnosť voči veľkým reťazcom, no zároveň si ponechávajú svoju suverenitu a nezávislosť.

„Moja spolupráca s METRO má dlhú tradíciu. Keď som preto začal rozmýšľať nad možnosťami, ako našej predajni pomôcť ďalej rásť, začlenenie sa do programu Môj obchod bolo prirodzeným a veľmi výhodným riešením,“ hovorí Tibor Ftáčnik z Kostolišťa. Svojej pôvodnej predajni F market tak s pomocou METRO doprial doslova prerod v novopostavenej budove v tesnej blízkosti pôvodného obchodu. „Nová predajňa má plochu približne 100 m2 a veľmi ma teší najmä rozloženie tovaru v súlade s aktuálnymi poznatkami o zvykoch a potrebách zákazníkov, s ktorým mi pomohol tím profesionálov z METRO. Myslím si, že najmä stáli zákazníci veľmi ocenia zvýšený komfort pri nakupovaní, ale aj úplne nové vybavenie – regále, chladiace vitríny, obrandované nákupné vozíky a ďalšie,“ dodáva majiteľ slávnostne otvorenej predajne.

moj-obchod-kostoliste-otvorenie

Projekt Môj obchod už dlhšiu dobu úspešne funguje aj v ďalších krajinách, kde spoločnosť METRO pôsobí. Najbližšie predajne je možné nájsť napríklad v Poľsku pod názvom Odido, či v Českej republike ako Můj obchod. Pilierom obchodnej spolupráce METRO s maloobchodníkmi je najmä letáková podpora a pravidelné akčné ponuky na vybraný tovar. Produkty, ktoré sa v letáku Môj obchod objavia, vyberá pritom aliancia tvorená samotnými majiteľmi predajní spoločne s METRO.

„Maloobchodníci tvoria tretinu našich obratov – s ich úspechom je spätý aj úspech METRO. Veľmi nás teší, akým tempom sa počet predajní Môj obchod rozrastá, pretože to znamená, že spolupráca s nami je pre našich partnerov výhodná. Aj predajni pána Ftáčnika želám, aby značka Môj obchod a spolupráca s METRO priniesla jeho podniku čo najväčší rast,“ hovorí Axel Hluchy, generálny riaditeľ METRO.

moj-obchod-kostoliste-otvorenie3

Hlavné benefity projektu Môj obchod:

  • Podpora maloobchodníkov v regiónoch, zvýšenie ich konkurencieschopnosti
  • Zachovanie nezávislosti a suverenity zapojených maloobchodných prevádzok
  • Aktívna spolupráca s veľkoobchodom METRO: podpora od silného a skúseného partnera
  • Ucelená marketingová podpora zo strany METRO: jednotné logo a značka obchodu, pracovné odevy pre predavačov, POS materiály, letáková podpora distribuovaná koncovým zákazníkom do poštových schránok v spádovej oblasti danej prevádzky Môj obchod, spoločná webová stránka www.imojobchod.sk
  • Poradenstvo a vzdelávanie zo strany METRO: zoznámenie sa s najnovšími trendmi a odporúčania v zariaďovaní predajne, rozložení tovaru či komunikácie so zákazníkmi, Maloobchodná akadémia
  • Akciové ponuky na vybraný tovar pre koncových zákazníkov: široký sortiment vlastných značiek ARO a Fine Food – spojenie vysokej kvality s výhodnou cenou
  • Výhody zlatého či strieborného partnera METRO pre zapojených maloobchodníkov, ako aj zľavy na tovar mimo letákovej ponuky METRO
  • Celoslovenské pokrytie: na vidieku aj v mestách po celom Slovensku

PR správa


.
Toto je čítané

Dve osoby zasiahol na stanici v Malackách elektrický prúd, zranili sa

Dve neplnoleté osoby zasiahol v piatok (26. 4.) na železničnej stanici v…

Trnavské rádio Tak akorát 2024