Krajská organizácia cestovného ruchu Trnavský kraj (KOCR) vyhlásila verejnú súťaž na návrh svojho loga a základnej vizuálnej identity. Organizácia chce aj týmto krokom prispieť k zatraktívneniu Trnavského kraja ako destinácie cestovného ruchu.
Hodnotená bude predovšetkým originalita a inovatívnosť kreatívneho nápadu, ktorý bude moderným a pútavým grafickým vyjadrením motta „Kraj zážitkov,“ ktorý KOCR vo svojej komunikácii s verejnosťou používa. Víťazný návrh bude známy v prvej polovici novembra a jeho autor získa finančnú odmenu 2000 €.
Všetky podrobné informácie o súťaži, ako aj aj brožúry, tipy a informácie o miestach a atraktivitách, ktoré sa oplatí v TTSK vidieť a zažiť, sú k dispozícii na webovej stránke www.krajzazitkov.sk a sociálnych sieťach Facebook (www.facebook.com/krajzazitkov) a Instagram (www.instagram.com/kraj_zazitkov).
V rámci podpory cestovného ruchu v Trnavskom kraji KOCR uskutočnila kampaň zameranú na prilákanie domácich a prilákať aj zahraničných návštevníkov, predovšetkým zo susedného Juhomoravského kraja a župy Györ-Moson-Sopron. Prebiehala v auguste v printových a online médiách, rádiách a na sociálnych sieťach. Predstavené boli turistické „naj“ zo všetkých okresov kraja z oblasti cyklistiky, turistiky, prírodných vodných plôch, kúpeľníctva i kultúrnych pamiatok.
V zložitej situácii pandémie ochorenia Covid-19 KOCR zároveň prispela na marketingové aktivity svojim trom členským oblastným organizáciám cestovného ruchu – OOCR Trnava Tourism, OOCR Rezort Piešťany a OOCR Žitný ostrov-Csallóköz.
Pavol Kalman, predseda KOCR Trnavský kraj a trnavský vicežupan