Bratislavská vodárenská spoločnosť (BVS) od pondelka (19. 10.) dočasne zatvorí svoje kontaktné centrá. Informoval o tom v piatok riaditeľ komunikácie BVS Peter Podstupka. Služby však budú vodárne poskytovať aj naďalej, len iným spôsobom, a to online.
Cieľom týchto opatrení je znížiť riziko šírenia nového koronavírusu v strategickej spoločnosti, ktorá zásobuje vodou viac ako 730.000 ľudí.
“Počas prvej vlny pandémie sme viaceré naše služby museli preventívne úplne zastaviť,” pripomenul generálny riaditeľ BVS Peter Olajoš s tým, že teraz sú vodárne pripravené lepšie. Zákazníci sa tak na klientske centrum môžu obracať e-mailom, telefonicky alebo prostredníctvom internetového portálu.
“Všetkým zákazníkom počas nasledujúceho obdobia odporúčame smerovať svoje otázky a žiadosti na adresu sluzby@bvsas.sk,” dodala BVS s tým, že na webovom sídle spoločnosti zákazníci nájdu editovateľné formuláre, ktoré je pri jednotlivých situáciách potrebné vyplniť a zaslať na uvedenú mailovú adresu.
V prípade, že si chce zákazník iba skontrolovať faktúru alebo zmeniť kontaktnú adresu, môže na tieto služby využiť zákaznícky portál BVS. “Ak niektorí z našich klientov potrebuje osobnú konzultáciu, operátori budú aj naďalej k dispozícii na linke call centra 0850 123 122,” dodala BVS.
Ako uzavreli vodárne, žiadosti o vyjadrenie k projektovej dokumentácii je možné zasielať elektronicky na adresu ovc@bvsas.sk alebo poštou na adresu BVS. “Pre identifikáciu je potrebné uviesť katastrálne územie, parcelné číslo, mailový a telefonický kontakt,” doplnila BVS.