Futbaloví fanúšikovia to poznajú z prostredia futbalových štadiónov. Bannery pri ihrisku, nápisy na dresoch futbalových hráčov alebo reklamy na premietacích obrazovkách. Nápisy a sponzorstvo od stávkových kancelárií je akousi prirodzenou súčasťou tohto športu. Prečo je to tak a prečo sa stávkové kancelárie neboja investovať do sponzorovania futbalových klubov a vlastnej reklamy veľké množstvo peňazí zistíte v tomto článku.

ilustračné foto

Prečo si kancelárie vyberajú práve futbal

Prepojenie tipovania na športové výsledky a futbal je viac než markantné. Futbal patrí medzi najpopulárnejšie a najsledovanejšie športy, ktorého zápasy a turnaje sleduje niekoľko miliónov divákov. Práve takýmto spôsobom reklamy dokážu stavkove kancelarie Slovensko osloviť široké publikum, ktoré si zároveň počas sledovania zápasu tipne konečný výsledok. Odhaduje sa, že viac ako 500 miliárd dolárov sa každoročne prestávkuje na futbalové zápasy. To už skutočne hovorí o popularite tohto športu. Za futbalom nezaostávajú ani ostatné športy ako sú populárne dostihy, kriket či MMA zápasy.

Prečo ľudia radi a často stávkujú na futbal?

Popularita futbalu v stávkovaní je zrejmá z mnohých dôvodov. Futbal vám ponúka hneď niekoľko možností výhry. Môžete tipovať na jednotlivých hráčov, na počet gólov, či sa zápas ukončí remízou, alebo či niekto dostane žltú kartu. Okrem toho môžete podať až niekoľko typov stávok na získanie čo najväčšej šance na výhru. Vo väčšine kancelárií sa stretnete s týmito druhmi stávok na futbal:

  • solo stávka – jednoduchá stávka
  • AKU stávka – akumulovaná stávka
  • extratip
  • systémová – kombinovaná stávka
  • tutovka
  • multi stávka
  • živé stávkovanie

Tieto dôvody si stávkové kancelárie uvedomujú, a preto sa čím viac snažia dostať do povedomia potenciálnych zákazníkov aj cez sponzorstvo ich obľúbených tímov. Ľudia si značky firiem a nápisy reklám častokrát spájajú aj s nejakým zvyčajne príjemným pocitom. Nápisy názvov stávkových kancelárií na dresoch vašich obľúbených hráčov vám možno hneď nič nepovedia, ale podvedome si názov kancelárie spojíte s pocitom nadšenia a podpory vášho obľúbeného hráča. Ktorú kanceláriu si asi vyberiete pri najbližšom podávaní stávky na výsledky zápasov Premier League?

Dokonalá marketingová stratégia

Podpora futbalových klubov stávkovými kanceláriami neustále rastie. Podľa posledných údajov až jedna pätina futbalových klubov v Európe profituje zo sponzorstva stávkovými kanceláriami. Stávkové kancelárie podporujú získanými peniazmi zo stávok futbalové kluby a ich zápasy, a kluby im túto spoluprácu vracajú nosením ich loga a značky na futbalových dresoch viditeľných pred miliónmi divákov po celom svete. Existuje lepšia marketingová stratégia ako toto?

Výhody a nevýhody obojstrannej spolupráce

Výhody

  • Stávkové kancelárie generujú každoročne obrovské profity. Futbalové tímy sa cez sponzorstvo s nimi dokážu dostať k extra príjmom, ktoré potrebujú na fundovanie tréningov, športové pomôcky, platy a podobne.
  • Ako sme už niekoľkokrát spomenuli, najvýraznejšou výhodou sponzorstva futbalových klubov je to, že stávková kancelária buduje prostredníctvom tímu povedomie o svojej značke pred miliónmi divákov.

Nevýhody

  • Popularita stávkovania sa v posledných rokoch niekoľkonásobne zvýšila, s tým však úzko súvisí aj problém s hazardným hraním a závislosť. Pod vplyvom pretláčanej reklamy stávkových kancelárií sú aj mladiství a dospelí, ktorých takáto reklama spojená s gamblingom môže negatívne tlačiť do hrania hazardných hier.
  • Z toho dôvodu niektoré krajiny zakázali sponzorstvo gamblingovými spoločnosťami (Nemecko, Francúzsko a Taliansko), alebo pracujú na nových zákonoch (Veľká Británia a Španielsko), ktoré by tieto sponzorstvá a marketingové techniky nejakým spôsobom regulovali.

Záver

Futbal je to najpopulárnejší šport na svete a šport, na ktorý ľudia zvyknú podávať najviac stávok. Stávkové kancelárie si tento fakt uvedomujú a vďaka sponzorovaniu známych, ale aj menej známych futbalových tímov dokážu dostať do povedomia fanúšikov svoju značku. Futbalové tímy z tohto partnerstva profitujú a to získaním zdroja príjmu pre svoje aktivity. Na oplátku propagujú na svojich dresoch názvy a logá stávkových kancelárií. Je to dokonalá spolupráca, ktorej výhody aj nevýhody si uvedomujú obe strany a aj napriek tomu počet futbalových klubov sponzorovaných stávkovými kanceláriami neustále rastie.


.