Kontaktné centrum Bratislavskej vodárenskej spoločnosti (BVS) prestane 30. novembra v meste poskytovať svoje služby. Dôvodom je fakt, že dlhodobo patrilo k najmenej vyťaženým.
Zákazníci môžu využívať služby kontaktného centra v Senici, Pezinku alebo v Bratislave. V prípade, ak nepotrebujú osobnú konzultáciu, môžu na komunikáciu využiť Zákaznícky portál BVS, ktorý používa už viac ako 65-tisíc zákazníkov. BVS je možné kontaktovať aj telefonicky prostredníctvom call centra počas novozavedených predĺžených zákazníckych hodín.
„Naším cieľom je sústrediť sa na elektronické služby pre zákazníkov, ktoré nie sú obmedzené časovo, ani regionálne, čo sa nám aj darí. Prejavilo sa to v poklese návštevnosti kontaktného centra v Malackách. Optimalizácia siete našich kontaktných centier nám pomôže sústrediť všetky disponibilné zdroje do našich priorít, ktorými sú investície nevyhnutné do opravy infraštruktúry,“ vysvetlil generálny riaditeľ BVS Ivan Peschl.
Kontaktné centrum v Malackách patrilo k dlhodobo najmenej vyťaženým kontaktným cen- trám z pohľadu návštevnosti aj z pohľadu doručených záznamov.